[Pardus-kullanicilari] pardus yüklemesinden sonra

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 11:42:38 EET

2009/1/26 mehmet atakan <bereligfb at hotmail.com>

> merhaba toshiba a-200 modelı dızustu bılgısayarıma pardus kurdum ve cok
> memnunum ufak tefek sorunlar yasadım ama sızlerın maıllerını takıp ederek
> cozuyorum tesekkur ederım... ama bılgısayarımı her baslattıgımda otomatık
> olarak sıstemı acmıyor once pardus ısletım sıstemını secmemı beklıyor oysa
> baska bı ısletım sıstemı secenegım yok otomatık olarak acılması gerekmıyor
> mu? bu konuda bana yardımcı olursanız cok sevınırım ıı calısmalar...

Sistem seçtiğiniz yere "grub" denir. Grub'ı tamamen kaldırma seçeneğimiz
yok. Sadece 3 sn kalıp geçmesini sağlayabilirsiniz.

TASMA'dan açılış yöneticisini açın,  sağ alt köşede bekleme süresini 3 yapıp
yöneticiyi kapatın. Artık grub 3 sn gözükecek.

Kolaylklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog