[Pardus-kullanicilari] pardus yüklemesinden sonra

mehmet atakan bereligfb at hotmail.com
26 Oca 2009 Pzt 11:30:46 EET

 merhaba toshiba a-200 modelı dızustu bılgısayarıma pardus kurdum ve cok memnunum ufak tefek sorunlar yasadım ama sızlerın maıllerını takıp ederek cozuyorum tesekkur ederım... ama bılgısayarımı her baslattıgımda otomatık olarak sıstemı acmıyor once pardus ısletım sıstemını secmemı beklıyor oysa baska bı ısletım sıstemı secenegım yok otomatık olarak acılması gerekmıyor mu? bu konuda bana yardımcı olursanız cok sevınırım ıı calısmalar...

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx