[Pardus-kullanicilari] openoffice açmýyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 14:59:34 EET

2009/1/24 hasan ışıkber <hasanisikber at hotmail.com>

>  slm lar arkadaşlar nasılsınız
> bende acsess üzerinde yazılmış bir veri tabanı programı var pardusa geçince
> haliya open office kullanmak zorunda kaldım fakat openoffice bu programı
> açmıyor açmanın bir yolunu bilen varsa söylesin lütfen yardımlarınız için
> şimdiden teşekkür ediyorum iyi çalışmalar...

Bu konu cok tartisildi, listede aradim biraz, sunu buldum:
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2009-January/047176.html

Access 2007 dosyasi ise unutabiliriz. Access 2003 2000 falansa ve icinde
makro vs. yoksa belki Openoffice ile acilabilir. Degilse Wine altinda Office
2000 veya 2003'teki access kurulmaya calisilabililr. (playonlinux ile)

En son secenek de sanal makine icinde Windows calistirmak ne yazik ki.

Emre