[Pardus-kullanicilari] k3b hatası

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 07:55:29 EET

2009/1/23 ismail Aslan <ismail at aslanca.biz>

> Serdar bey ilginiz için teşekkür ederim aşağıdaki coşkun beyin belirttiği
> gibi
> sanırım bu sorun çözülmemiş.
> Sizin dediğiniz gibi bir dosya yeri var  ve tmp dosyasının yeri üzerinde
> oynadım aynı hata oldu.
> Bence çok ciddi bir sorun cd kopyalamak önemli bir konu
> Umarım en kısa zamanda birileri bu sorunu çözebilir.

ben normal cd kopyalamakla dvd kopyalamak konularının birbirlerinden farklı
olduklarını düşünüyorum, o yüzden tam yorum yapamadım Çoşkun Beyin ilgili
hata raporuna.. Vakit bulursam ilgilenmeye çalışıcam.

geçici bir çözüm olarak ben kde4'te kde3'ün k3b'sini kullanıyordum.
(kde3.5'ten kde4'e paketleri indirip kurarak geçiş yapmıştım.)

/usr/kde/3.5/bin/k3b

yazarak konsoldan çalıştırabilirsiniz kde3.5'in k3b'sini..

iyi günler

-serdar