[Pardus-kullanicilari] Kde4'te ve Amarok açılmıyor.

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 03:13:14 EET

2009/1/24 Bünyamin <bunizz at gmail.com>

> Selamlar,
>
> Kde4 te amarok açılmıyordu. --Amarok simgesi zıplayıp durdu fakat
> açılmadı--
>
> Bende bunun üzerine konsoldan;
> #amarok
> komutunu verdim ve çıktı aşağıdadır.
>
> *amarok: symbol lookup error: /usr/kde/4/lib/libamaroklib.so.1: undefined
> symbol: _ZN7KAction5eventEP6QEvent*
>
> Bunu nasıl çözebiliriz ?

Bende de KDE4 var, test deposu kullaniyorum, amarok'ta herhangi bir sorun
yok. Acaba pisi'den son guncellemeleri cektiniz mi? Cekmediyseniz cekin
lutfen (sudo pisi up)

Gene olmuyorsa, ev dizininizdeki .kde4/share/config altindaki
amarok_homerc   amarokrc    amarok-appletsrc    isimli dosyalari silmeyi
deneyin.

Emre