[Pardus-kullanicilari] Ark ile .rar uzantılı arşivleri açarken hata alıyorum.

ramazan rkarakas43 at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 02:04:58 EET

On Friday 23 January 2009 22:46:11 pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr
wrote:
> Açmaya çalıştığınız dosyalar bozuk olabilir mi? Bazen bende de sorun
> olabiliyor ve başka programlarla ve başka işletim sistemlerinde
> denediğimde arşivlerin bozuk olduğunu görüyorum.

 Arkadaşlar aslında bu durum şifreli rar dosyaların bozukluğundan
kaynaklanmıyor. Aynı şekilde benim daha önce böyle bir sorunum oldu.
Bu hataların sebebi windows da win-rar proğramı ile şifreli rar dosyası
oluşturulur iken dosya isimlerini koru veya şimdi tam hatırlamıyorum dosya
isimlerini şifrele komutu da verildiğinde malesef ark açarken sorun veriyor.
ancak bir dizinin içine alıp F4 konsoldan unrar komutları ile açılabiliyor.
Tabi bu giderilebilir bir sorun mu bilmiyorum. Ama geliştirici arkadaşlara
duyurulur.