[Pardus-kullanicilari] Yardım

Macit Samet ALMACI macitsamet at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 01:50:14 EET

Arkadaşlar evdeki bilgisayara rahatlıkla Pardusu kurabiliyor ve kuruyordum.
Fakat yeni bir Laptop aldım Toshiba A300-15B ne kadar uğraştıysam da bir
türlü
kuramadım şimdi diyeceksiniz "çözümü var  araştırdın mı" diye belki vardır
bilmiyorum  fakat ben diyarbakırda askerim ve hiç zamanım yok . Pardus
2008.1 in notebookuma kurulubileği veya kurulamayacağı kurulabiliyorsa
direver karşılaşıyıp karışılayamayacağı  ve nasıl , ne şekil kurulumu
gerçekleştirileceği konusun yardımcı olursanız ,
minnetâr olurum.
Emekleriniz için teşekkürederim.

Toshiba Satellite A300-15B PSAJ4E notebook özellikleri

Teknoloji
tür : Intel(R) Core(tm)2 Duo İşlemci T8300, Intel(R) Kablosuz WiFi(tm) Bağlantı
4965AGN ağ bağlantısı ve Intel(R) PM965 Express chipset özellikli Intel(R)
Centrino(R) İşlemci Teknolojisi
saat hızı : 2.4 GHz
ön veri yolu : 800 MHz
2. seviye önbellek : 3 MB

İşletim sistemi Orijinal Windows(R) Vista(R) Home Premium Edition

Sistem belleği
standart : 3,072 (2,048 + 1,024) MB
maksimum genişleme : 4,096 MB
teknoloji : DDR2 RAM (667 MHz)

Sabit disk
kapasite : 250 GB
onay : S.M.A.R.T.

DVD
Super Multi (Çift Katmanlı) sürücüsü uyumluluk : CD-ROM, CD-R, CD-RW,
DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
maksimum hız : Okuma: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Yazma: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x
HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 4x DVD-R (Çift Katmanlı), 4x DVD-RW, 8x
DVD+R, 4x DVD+R (Çift Katmanlı), 4x DVD+RW, 5x DVD-RAM
tür : DVD Super Multi (Çift Katmanlı) sürücüsü

Ekran
boyut : 15.4 "
tür : Toshiba TruBrite(R) WXGA TFT Yüksek Parlaklıkta ekran
dahili çözünürlük : 1,280 x 800

Ekran bağdaştırıcısı
üretici : ATI
tür : HyperMemory(tm)(tm) teknolojisini destekleyen ATI Mobility Radeon(tm)(tm) HD 3650
bellek kapasitesi : 512 MB ayrılmış VRAM (2 GB'lık sistem belleğine sahip
HyperMemory(tm) teknolojisi kullanan toplam 1.279 MB'a kadar kullanılabilir
grafik belleği)
bellek türü : DDR Video RAM (resp. birleştirilmiş DDR Video RAM ve DDR
sistem belleği)
bağlı veri yolu : 16x PCI Express

Dahili görüntü modları
Maks. harici görüntü modları maks. çözünürlük : 2,048 x 1,536
maks. yenileme hızı : 85 Hz
maks. yenileme hızında titreşimsiz çözünürlük : 1,600 x 1,200

Arabirimler
1 x DC-girişi
1 x harici monitör
1 x RJ-11
1 x RJ-45
1 x TV çıkışı (s-Video)
1 x i.LINK(R) (IEEE 1394)
1 x harici mikrofon
1 x kulaklık (stereo)
1 x Kulaklık soketi ile paylaşımlı SP/DIF (optik)
4 (Sol 2, Sağ 2) x USB 2.0
1 x dahili mikrofon özelliğine sahip entegre 1.3 Megapiksel Web Kamerası
1 x 5'i bir arada Bridge Media yuvası (En fazla 16 GB SD(tm) Kart desteği, en
fazla 256 MB (R) Memory Stick(tm), en fazla 2 GB Memory Stick Pro(tm), en fazla 1 GB
MultiMedia Card(tm) ve en fazla 2 GB xD-Picture Card(tm))
Genişleme 2 x memory yuvaları (1 tanesi yapılandırılacak)
1 x ExpressCard yuvası

Kablosuz iletişim
Uyumluluk : Wi-Fi(tm)
Ağ Desteği : 802.11a/b/g
Kablosuz Teknoloji : Kablosuz LAN (802.11a/b/g)
Kablosuz Teknoloji : Bluetooth(R)

Kablolu iletişim
topoloji : uluslararası V.92 modem
hız : 56 Kbps veri ve 14,4 Kbps faks
topoloji : Hızlı Ethernet LAN
hız : 10BASE-T/100BASE-TX

Ses sistemi
desteklenen ses biçimi : 24-bit stereo
desteklenen ses standartları : MIDI desteği
hoparlörler : dahili Harman Kardon(R)stereo hoparlörler
üretici : Toshiba Bas Özelliği Geliştirilmiş Ses Sistemi ve Dolby(R) Sound
Room(tm)

İlave özellikler
SM BIOS uyumlu
HD Ses desteği
IP üzerinde Ses için entegre mikrofon
Artırılmış Intel(R) SpeedStep(R) Teknolojisi
6 hassas Kolay Erişim Tuşuna sahip Multimedya Çubuğu (beyaz LED ışıklı
Dokunmatik Yüzeyin açma/kapama fonksiyonu, Satellite logosu ve Kolay Erişim
Tuşları; ayrıca, Geri, Yürüt, Durdur, İleri, CD/DVD başlatıcısı)
IP üzerinde Video için entegre 1.3 Megapiksel Web Kamerası

Bunlar XP sürücüleri

Sürücüler:

   1. Anakart Sürücüsü: Intel chipset
driver<http://rapidshare.com/files/61337965/Intel_PM965_Chipset_Utility.rar>şifre:
"
   www.notebook.gen.tr"
   2. Ekran Kartı Sürücüsü: toshiba notebooklar için ati ekran kartı
   sürücüsü<http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/display-20080611144615.zip>
   3. Ses Kartı Sürücüleri:
   Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) Bus Driver for High
   Definition Audio <ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp32501-33000/sp32646.exe>,
   Conexant audio
driver<http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/sound-20080611150612.zip>
   4. Modem sürücüsü: Conexant modem driver
download<http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/mdm-20080527170210.zip>
   5. Kablosuz ethernet sürücüsü: Intel wireless ethernet
driver<http://www.notebook.gen.tr/notebook_driver/4/intel-kablosuz-ethernet-suruculeri-intel-wireless-ethernet-drivers.html>
   6. Ethernet sürücüsü:Marvell lan
driver<http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/lan-20080611150344.zip>
   7. Kart okuyucu sürücüsü: O2micro Card Reader
driver<http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/carc-20080611144450.zip>
   8. Touchpad sürücüsü: Synaptics Touchpad
driver<http://drivers.synaptics.com/Synaptics_Driver_v10_1_8_XP32.exe>ya
da Alps
   Touchpad driver <ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp37501-38000/sp37794.exe>
   9. Bluetooth:Bluetooth
driver<http://www.toshiba-tro.de/tools/bluetooth/BT-stack.zip>ve
Bluetooth
   monitor<http://support.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/blt-mon-20070809121817.zip>