[Pardus-kullanicilari] KVM bridged network

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 01:05:35 EET

2009/1/23 Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com>

> Bir de her iki bağlantı da aktif olduğunda internete ulaşmakta
> zorlanıyorum. İntranetteki internet çıkışı sınırlı çünkü. İntranet
> bağlantısını sadece qemu ile çalışan sanal makinenin, adsl bağlantısını ise
> diğer rpogramların kullanmasını sağlayabilmenin bir yolu var mı?
>
> 23 Ocak 2009 Cuma 15:03 tarihinde Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com>yazdı:
>
> parametreler

Ben de simdi baktim, ag icin su parametreleri kullanmisim:   -net
nic,model=virtio  -net tap,vlan=0   buradaki virgulden sonraki virtio ve
vlan= gibi parametreler sizin seciminize bagli, hizli ag icin virtio
kullanabilirsiniz ancak onceden quamranet'ten surucuyu indirmeniz sonra
cdrom imaji olarak gosterip kurmaniz lazim.

http://downloads.sourceforge.net/kvm/NETKVM-20081229.iso?modtime=1230822296&big_mirror=0

Dolayisi ile sizde calismamasinin sebebi baska olmali. komut satirindan
calistirmayi da deneyin derim kdesu komutu ile.

--
Emre