[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 36, Konu 182

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 17:59:08 EET

Arkadaşım
Pardus kullanmak korkulacak kadar zor değil, hatta daha kolay ve güvenli.
Belki ilk başlayışta winxp den vistaya geçişte yaşadığın kadar zorlukla
karşılaşırsınız ama donanım tanımada v.s aygıtlar için ayrı ayrı driver
yüklemene ve aramana gerek kalmaz. Yapmanız gereken ilk iş Bilgisayarınızın
harddiskinde boş bir bölüm (partition) olması gerekir, akabinde bir Pardus
kurulum CD si veya Pardus sitesinde kurulan iso dosyasını indirip iso kalıbı
oluşturarak CD ye kaydedip bu CD ile sisteminizi başlatmak.Lisans bölümünü
işaretleyip devam ederek kullanıcı penceresini doldurup sol alttaki küçük
kutucuğu işaretleyip devam etmeniz ve yetkili kullanıcı parolalarını
doldurduktan sonra ilerleyerek açılan yeni sayfada diski kendim
belirleyeceğim seçenepi iledevam etmek. Birsonraki açılan tabloda kurulum
yapacağınız bölümü işaretleyip tablonun sol altındaki pencerediki zorunlu
dosyaları kur "ilk seçenek" tıklayıp devam et bu aşamadan sonra açılacak
Grubu nereye kuracağınız ile ilgili kısımda hiçbir değişiklik yapmadan ileri
tuşuna tıklayıp arkanıza yaslanın . Bilgisayarınızın hızına ve
kombinasyonuna bağlı olarak 20-30 dakika arasında işlem
tamalanacaktır.Kurulum sonrası yeniden başlatma penceresni tıklayıp
sisteminiz yeniden başlatıldığında Kaptan sizi karşılayacak ve
yapılandırmada size yol gösterecektir. Kolay gelsin iyi günler

23 Ocak 2009 Cuma 13:36 tarihinde Şaban Murteza Öztürk <