[Pardus-kullanicilari] PlayonLinux ve MS-Office?

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 15:59:25 EET

Mucibirahman İLBUĞA wrote:
> Selamlar,
> İyi fikir :) Denemek gerek. Öncelikle bir öğretmen bulup bu word
> dosyalarını nereden indirdiklerini öğrenmeliyiz. İnen dosyalar ile
> denenebilir...
>
> Aramızda öğretmen olan Pardus kullanıcıları var mı? Örnek
> gönderebilirler mi?
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>

> Doğan Yıldız yazmış:

Bu office 2003 Playonlinux ile kurdum. Kurarken - Kur -office kısmında
office 2003 çift tıkladım gelen ekranda cdrom için diğer dedik
/media/cdrom yazan yerde cdrom yerine sr0 yazdık devam dedik. (bu arada
standart kurulum cd si cd romda) sonra key ekranı geldi sonra kur dedim.
sonra masaüstümüze kıyayolları oluşturduk örnek amaçlı word 2003 çift
tıklandı bekliyorum...--- ilk deneme başarısız - denemeye devam edelim.
denemeler sonuç vermedi sistemi restart ediyorum.

Evet sistem açıldı tekrar deniyorum..Word 2003 enter  yapıldı ama nafile
açılmadı meret  malesef playonlinux office 2003 Pro ingilizce kurulumunu
yapmasına karşın programı açmadı wine ile bir deniyorum.... bunda da
kurulum başarı ile ilerliyor sadece word yüklüyorum kısa sürsün  diye
bakalım sonuç ne olacak...

Bu arada belirteyim M$ office kurmak ne kadar zormuş böyle key gir mey
gir :D Openoffice kuralı tembelleşmişim galiba..

Evet bitti kurulum çalıştıralım bakalım pardus- yardımcı programlar -
wine - programlar - M$ word ve taranarammmmmmmm süprizzz playonlinux
çalıştırmadı ama wine ile dogrudan kurunca çalıştırdı wordü hayırlı
olsun....

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.