[Pardus-kullanicilari] PlayonLinux ve MS-Office?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 15:12:02 EET

Selamlar,
Durum bunun tam tersi ama!

Sağolsun MEB sitesine konulan örnek dökümanlar, tablolar hep word
formatında :( Pardus ile gelen OpenOffice 2 ile bu dosyalarda derin
sıkıntılar oluşuyor ve bu dosyalar kullanılamıyor. Gerçi OpenOffice 3
ile henüz denemedim ama önceki durum bu idi...

Burada istenen MEB in word formatındaki dosyaları yine Pardus içerisinde
MS-Office ile okuyabilmek... Tek çare bu gibi görünüyor?!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Doğan Yıldız yazmış: