[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 36, Konu 182

Özgür Kuru ozgurkuru at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 13:56:47 EET

On Friday 23 January 2009 13:36:40 Şaban Murteza Öztürk wrote:
> pardus kullanmak ıstıyorumda neyapcam hıcbılmıyorum

Öncelikle önemli belgelerinizi yedekleyin. Daha sonra edindiğiniz bir kurulum
cd si ile kuruluma başlayabilirsiniz.
Korkmanızı gerektirecek bir durum olacağını zannetmiyorum. Fakat kuruluma
geçmeden önce isterseniz kullandığınız programların ve bilgisayar ile
yaptığınız işlerin bir listesini çıkartın. Bu listeyi Pardus ile nasıl
uygularsınız bu konuda yardımcı olalım. Tabi www.ozgurlukicin.com adresini de
takip ederek oradan paket incelemelerini okumanızı tavsiye ediyorum.
--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net