[Pardus-kullanicilari] KVM bridged network

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
22 Oca 2009 Per 19:18:06 EET

Wikide anlatıldığı şekilde KVM, qtemu kurulumunu ve bridged network
ayarlarını yaptım. Komut satırından bridged network kullanacak şekilde
başlattığımda sanal makine tam ekran modunda açılıyor ve başka hiçbir
işlem yapamıyorum. Sanal makinenin tam ekran modunda değilde pencere
içerisinde çalışması için ne yapmak gerekiyor? Bir de bridged modda
network ile qtemu üzerinden nasıl çalıştırabilirim? Herhangi bir
parametre vs vermek gerekiyor mu?