[Pardus-kullanicilari] Lexmark yazıcı

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
22 Oca 2009 Per 18:23:02 EET

Zafer Bey,

Eski bir Lexmark kullanicisiyim. Bence makinalar fiziksel olarak cok saglamlar
FAKAT Lexmark linux suruculeri olusturmuyor. Samsung gibi diger markalarin
suruculeri ile idare etmek gerekiyor. O zaman da yaziciyi tam performans
kullanmak mumkun olamiyor. Bence isletim sistemi olarak Linux devam
edecekseniz Lexmark almayin; ben sahsen bir daha almamayi dusunuyorum.

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger