[Pardus-kullanicilari] acil !! acrobat writer benzeri programın pisi paketi var mı?

Özgür Kuru ozgurkuru at gmail.com
22 Oca 2009 Per 16:27:32 EET

tabiki playground da bulunan bir paketi kullanmak daha mantıklı fakat bir
yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. ben ilk mesajı yani kaynak linkini
verdiğimde playground deposunda olduğunu bilmiyordum bu yüzden kaynak linki
verdim. :) o yüzden ikinci mesajda o şekilde bir mail yazdım. ben sadece
aşırı temkinli olduğum için o şekilde düşüncemi söyledim. sonuçta kaynaktan
kurmak pisi paketiyle kurmaktan daha daha daha zor :). sonuçta pisi
paketlerinin yapılma amacıda bu zaten, kolay kurulum, sistemle daha organize
çalışma ve tabiki istenmediğinde rahat kaldırılma. ama dediğim gibi ilk
mesajı atarken bir pisi paketi olduğunu bilmiyordum, ikinci mesajıda asla
kaynak pisiden daha iyidir savunması ile söylemedim. yani kısaca playground
daki bir paket ile ilgili endişemi ayrıca belirtmek istemiştim. kaynak koddan
derlemeyle ilişkilendirerek değil :)
yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdiysem özür dilerim.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net