[Pardus-kullanicilari] Pardus Çöktü . Yardım ederseniz sevinirim.A

TEAkolik teakolik at gmail.com
22 Oca 2009 Per 13:40:28 EET

Tekrardan merhabalar Özgür Bey ;

   En baştan alıyorum sorunumu :)

Sarı ekran dolarken bekliyor ve kde başlamadan aşağıdaki hatayı alıyorum..

class "dbus.exeptions.DbusException" org.free.desktop.Dbus.error.noreply :
Did not receive possible couses include : the remote application did not
send a reply the message bus securty policy blocked the reply timeout
expired  or the network connection was broken.

File "/sbin/mudur.py" line 1277 in <module>
   start sevices ()
File "/sbin/mudur.py" line 695 in start services
   start network(bus)
File "/sbin/mudur.py" line 646 in start network for script in
obj.list.model.applications ("net.link"
dbus-interface-"tr.org.pardus.comar")
File "/usr/lib/python2.5/site-packages/dbus.proxyes.py line 140
File "/usr/lib/python2.5/site-packages/dbus.connection.py  line 622

Konsolda root şifresini istiyor..

Giriyorum konsola düşüyor.

sudo pisi it kdebase --reinstall

Safty swich folloowing packages....................

Downloading 1/13
Package sysklog found in repository pardus-2008.1
program terminated
There was a problem while         fetching "
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008.1/sysklog-1.5-12-4.pisi
The package may have been upgraded.  Please try to upgrade the package..

Service kdebase start    komutunu verince...

Starting kdebase....

Application interface doesn't exist

Malesef şu durumdayım..

Ayrıca interneti görmüyor..

Acaba kdebase mi arızalı ?  Paketleri usb belleğe indrip o pc de manuel
kurabilir miyim ?

Bir de...

pisi check komutunu verdiğimde :

corput file :   /var/lib/nfs/state

corput file:  /usr/share/fonts/default/ghostscripts/fonts.scale
corput file:  /usr/share/fonts/default/ghostscripts/fonts.dir

missing file : /usr/include/scg

Teşekkürler .

Hamza ŞAMLIOĞLU