[Pardus-kullanicilari] Vmware Kurulumu

taha erkan taha_2008 at hotmail.com
22 Oca 2009 Per 10:06:43 EET

VMware başarılı bir şekilde kuruldu. Karakter kodlama hatası veriyordu.
    sudo LANG=en_US.UTF-8 sh VMware-Workstation-6.5.1.bundle
komutu ile çalıştırdığımda gene aynı hatayı veriyordu. Tasma'dan dili ingilizce yapıp tekrardan kurdum sorun çözüldü. Yaşadığım bu tecrübeyi Wiki'de de paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

Taha