[Pardus-kullanicilari] Lexmark yazıcı

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 21:54:59 EET

Maalesef ben de Lexmark yazıcı kurbanlarından biriyim, ama gene de şanslıyım
çünkü başka bir modelin sürücüsü ile yazdırma yapabiliyorum.
Tek söyleyebileceğim "Lexmark tan UZAK durun."
Linux uyumu deyince ilk akla gelen HP dir. Özellikle HP J6410 modelinin
özellikleri çok cazip görünüyor.
Tabi karar sizin. Kolay gelsin.

21 Oca 2009 Çar tarihinde, Zafer OSMANOGLU şunları yazmıştı: