[Pardus-kullanicilari] Klavyenin multimedya tuşlarını tanıta mıyorum?

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 20:51:42 EET

bana bunun genel mantığını anlatır mısınız kısaca tam olarak kavrayamadım
mesela favori tuşu var o tuşa bastığımda internet favori sitelerin
açılmasını istiyorsam lineakd.conf dosyasında Favorites ksımını Favorites =
"firefox --favorites" gibi mi olacak

21 Ocak 2009 Çarşamba 20:46 tarihinde mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com