[Pardus-kullanicilari] nerolinux

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
21 Oca 2009 Çar 08:10:03 EET

Arkadaşlar yazdıklarınızı deneyeceğim. Fakat uzun bir yol değil mi?

Bu işlemlemleri k3b açıldığında  cd kopyala seçeneğini seçince diğer cd
leri kopyaladığı gibi kopyalasa çok kolay olurdu?

Benim ki sadece bir düşünce.  Pardusa yeni geçenlere bu işlemleri anlatmak
kolay değil de.

Bir de dün akşam aynı cd yi ubuntu kaffeinde oynatabildim. Fakat Pardus ta
hata mesajı veriyor. Kaffeini yeniden mi kurmalıyım?

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
21.01.2009 01:41
Please respond to