[Pardus-kullanicilari] Çalışan USB Pardus nasıl yapılır?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 20:40:20 EET

20 Ocak 2009 Salı 19:33 tarihinde mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com>yazdı:

> Evet evet hem kurulan USB hemde çalışan USB Pardus vermiş olduğum linkte
> anlatılmaktadır.
> http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_Pardus_kurmak

Merhaba arkadaşlar,

Bu belgeyi yazdığımda sadece Pardus-2007.3 ile çalışan bir USB belleğin
nasıl
hazırlandığını anlatan bir belge [1] vardı. Benim asıl derdim USB bellek
kullanarak
kurulum yapmak olduğu için deneme yanılmayla ve diğer dağıtımlardan elde
ettiğim
bilgileri port ederek bir belge oluşturdum[2]. Söz konusu yöntemde
*sadece ve sadece ÇalışanCD iso kalıbını kullanıp* çalışan bir sistem elde
edilebileceğini
de satır arasında yazarak, genel anlamda kurulum yapma ekseninde kaldım.

Aslında orası bir Wiki ve herkesin değiştirmesine açık bir ortam, zamanla
belgenin düzenlenip
geliştirilebileceğini de düşündüm. Benden daha tecrübeli ve bilgili kişiler
müdahale edebilirlerdi.
İfadelerdeki askıda kalmış yerler için özür dilerken hemen belgeye "bu bir
taslaktır" damgasını
yapıştırmam gerektiğini düşünüyorum ve yaptım bile :)

Belgeyi başlığını değiştirip 2 kısma ayırmak daha iyi olacaktır. Birileri
yaparsa iyi olur veya ben bu gece hallederim, ne de olsa sabaha kadar
mesaideyim ;)
Ama daha önceden çeşitli yerlerde verilen linkler hep ölecek o nasıl
hallolur bilemiyorum.
Şimdiye kadar yapmamamın önünde bu engel vardı.

İyi çalışmalar...

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekte_Pardus
[2] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_Pardus_kurmak