[Pardus-kullanicilari] Klavye sorunu

seval unver svlunver at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 20:09:24 EET

Merhaba,
Pardus 2008.1 kullanıyorum. Paket yöneticisini açıp güncelleme bölümündeki
173 paketin hepsini seçip, güncelle dedim. Güncelleme yaklaşık 1 saati
geçti. Bütün güncelleme bitince bilgisayarımı kapatıp yeniden açtım.
Açılışta kullanıcı ismim yazıyordu. Klavyem ile şifremi girdim. Sonra
bilgisayar açılınca hemen interneti açtım fakat firefox arama çubuğuna hiç
bir şey yazamadım. Denemek için bir office belgesi açtım ona da aynı şekilde
hiç bir harf çalışmıyordu. Capslock'u açıp kapatmaya çalıştım, o nedense
gayet iyi capslock ışığını açıp kapatıyor. Ben de sorun belki düzelir diye
bilgisayarımı kapatıp açtım. Yine açılışta şifre girerken çalışan klavyem,
bilgisayar açıldıktan sonra çalışmadı. Hatta bu sefer Capslock bile
çalışmadı.

Bu güncelleme ile ilgili bir sorun var. Acaba Gazze'den mi kaynaklanıyor
anlamadım. Klavyemi nasıl tekrar çalışır hale getirebilirim?
Sevgiler.
Seval Ünver