[Pardus-kullanicilari] Webcam_Sorunları

Özgür Çakar ozgur at atlasjettech.com
18 Oca 2009 Paz 23:33:12 EET

Peki teşekkürler;
Ancak skype için ayarlama imkanı yok gibi skype sitesinden baktım bu
versiyon için şöyle yazıyor:
Known Issues

    * 64-bit users may need to upgrade their gspca or uvc drivers if
their webcam is not being detected by Skype.
    * uvc users should upgrade to revision 166 or later of this driver
if they are having issues with Skype.
    * Non-accelerated X11 output currently doesn't scale video output.
This means that in full-screen, the video will be smaller than the
available screen size. And similarly, in video preview, you will only
see a cropped section of the actual video window.
    * Contact Groups are currently not yet implemented.
    * fglrx (ATi graphics) users should be running 8.40.x or later
drivers

yani kısacası benim kamera için çözüm henüz yok. bu durumda ya
yeni kamera alacağım yada pardusu (linux) bırakacağım ,pardusla
çalışan yüksek çözünürlüklü tavsiye edebileceğiniz bir kamera
varsa görüşlerinizi
alabilirim.

Kolay Gelsin.
Özgür Çakar