[Pardus-kullanicilari] Canon MP210 yazıcı yazdırma

ramazan rkarakas43 at gmail.com
18 Oca 2009 Paz 02:49:06 EET

On Saturday 17 January 2009 18:48:47
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr wrote:

> Selam,
>
> http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Canon_PIXMA_MP210
>
> Bu linkte paketin nasıl kurulacağı yazıyor. Bu adımları yapmış mıydınız?
>
> Canon'un Linux sürücüleri oldukça kötü/kapalı kodlu sürücüler. Elimizde
> donanım yok, sürücüyü bir şekilde paketleyelim desek deneme imkanımız
> yok. Bu verdiğim linkteki paketi MP-210'a sahip olan birine
> denettirmiştim ve çalıştığını söylemişti.
>
> Oradaki adımları izleyip, sonucu bildirir misiniz?

Arkadaşım benimde yazıcım CANON MP210 ve yukarıdaki yönergelerle şu an çalışır
vaziyette. sadece tarayıcı özelliğini kullanamıyorum. Kesinlikle sizde de
çalışacağından eminim. Bu yönergelerden sonra Tasma-Çevre Birimleri-
Yazıcılar da iki adet yazıcı tanımlaması görülebilir siz MP210-series
yazıcıyı kullanıcı ön tanımlı ve yerel öntanımlı olarak işaretlemelisin.
Ayrıca Open Office de Yazıcı ayarlarından YİNE MP210-series i seçmelisin.