[Pardus-kullanicilari] Tekir yedek almak

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
17 Oca 2009 Cmt 13:30:52 EET

2009/1/17 Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com>

> Merhaba arkadaşlar
>
> Dün tekirin database sıfırlamasını sordum ve sayenizde sorunu çözmüştüm.
> Şimdi ise gerekli girdileri yaptım ve tekiri yedeklemek istiyorum. Tekirde
> yedek nasıl alınıyor acaba bilgisi olan var mı ? Yardımlarınız için şimdiden
> teşekkür ederim.

Bu tur uygulamaya ozel konularda oncelikli olarak uygulamanin kendi elmek
listesine, forumuna, vb.ne danismak size daha faydali olucaktir.
Bu listede ben sahsen ancak sizi oraya yonlendirebilirim:

Bakiniz: http://www.tekir.com.tr/forum/tekiri-gelistirin/30/?page=1#post78

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
while Alive:
   try: survive()