[Pardus-kullanicilari] ekrandaki izler

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
17 Oca 2009 Cmt 09:16:59 EET

Saturday 17 January 2009 Tarihinde 02:36:21 yazmıştı:
> benim bilgisayarımda bu iz problemi yoktu ekran kartım nvidia. bir
> arkadaşımın bilgisayarına pardus kurdum bahsedilen izleri ilk olarak orada
> gördüm çeşitli denemeler yapsamda çözemedim. onun da ekran kartı nvidia ve
> sürücüleri yüklenmiş (3B desteği var   yazıyor) ????
Pardus ile gelen açık kaynak sürücüler ile zaten bir çok ekran kartı tanınıyor ve 3B desteği sağlanıyor. Tasma > Sistem > Görüntü
Yöneticisi çalıştırın sizi en iyi sürücü için yönlendirecektir.

Nvidia kartlar için --> nv açık kaynak sürücüdür. nvidia kendi sürücüsüdür.
Ati kartlar için --> Radeon açık kaynak sürücüdür. fglrx kendi sürücüsüdür.
--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOÄžANLAR UPS