[Pardus-kullanicilari] Windows sistem dosyalarını pardus partitionundan nasıl görebiliriz?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 23:06:58 EET

2009/1/16 celalettin sugurtin <djelals at hotmail.com>

>  Arkadaşlar, pardus üzerinden MS dosyalarına ulaşabilirken MS tarafından
> pardus partitionuna   ulaşamıyorum. Bunun bir yöntemi varsa yazabilir
> misiniz?  Selamlar.

Bu Windows'un kendini alemin krali zannetmesinden, diger dosya sistemlerini
gormezden gelmesinden kaynaklaniyor. Oncelikle Windows'unuz lisansli ise
M$'i arayip istekte bulunursaniz guzel olur.

Sonrasinda, nasilsa "biz bunu desteklemiyoruz" diyecekleri icin,
http://fs-driver.org  'daki surucuyu indirip kurup Pardus'a ulasabilirsiniz.

Ya da daha kolayi, explore2fs isimli programi kullanabilirsiniz.  (
http://www.chrysocome.net/explore2fs)

Eger bu cozumler isinizi gorurse, bir Wiki girdisi yaratmanizi (yoksa) rica
edicem :)

Kolay gelsin,
--
Emre