[Pardus-kullanicilari] ekrandaki izler

TEAkolik teakolik at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 19:35:16 EET

Merhabalar ;

  Aynı problem bende de vardı.

*SYSINFO:/* bölümünde

Ekran
GeForce 6100 nForce 405[ nVidia Corporation ]
Sürücü: nv (3B desteği yok)

Clientlerin 2 sinde bu sorunla karşılaştım. Açıkcası şirketteki
kullanıcıları XP den Pardus'e geçirmenin bu kadar zor olacağını hiç
düşünmüyordum. Bir ekran izine bile...

"Ya bize XP kur bu ne yaa"  gibi :)

TEAkolik # pisi it nvidia-drivers177

Paket(ler)in toplam boyu: 7.09 MB
İndiriliyor 1 / 1
Paket nvidia-drivers177, pardus-2008.1 deposunda bulundu
nvidia-drivers177-177.82-2-4.pisi (7.1 MB)100%     22.25 KB/s [00:00:00]
[bitti]
Kuruluyor 1 / 1
nvidia-drivers177-177.82-2-4.pisi [önbellekte]
nvidia-drivers177 paketi, versiyon 177.82, sürüm 2, inşa 4 kuruluyor
nvidia-drivers177 paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
nvidia-drivers177 paketi yapılandırılıyor
nvidia-drivers177 paketi yapılandırıldı
nvidia-drivers177 paketi kuruldu

Ekran
GeForce 6100 nForce 405[ nVidia Corporation ]
Sürücü: nvidia (3B desteği var)

Artık sorun kalmadı. Nvidia ekran kartlarım Onboard Gigabyte anakart  iki PC
de aynı sorun vardı.  Birisi Farklı bir model diğeri farklı Aynı marka ekran
kartlarıda GeForce6 Series..

Bir deneyin isterseniz ?