[Pardus-kullanicilari] tekir database sıfırlama

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 15:58:52 EET

Merhaba arkadaşlar ilginizden dolayı teşekkürler. Ancak

sudo rm -rf/var/db/tekir/*

dediğim zaman
rm: geçersiz seçenek -- /

diyor. Bu tekiri bir cd den kurmuştum. Acaba nasıl kaldıracam. var/db/
dizinine baktım tekir diye klasör yok. çomar ve nscd diye klasörler var
başka bir klasör yok. ben bunu kaldırınca pisi den son halini kuracağım.
Ancak dediğim gibi bunu kaldırmam lazım önce. sonradan uyumsuzluk falan
çıkarmsın. :)