[Pardus-kullanicilari] tekir database sýfýrlama

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 15:46:49 EET

2009/1/16 Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com>

> uzun bir süre önce tekir yazılımını deneme amaçlı paket yöneticisinden
> değil de cd den kurdum. Programı artık çözdüm ancak çözene kadar çok aşırı
> girdi yaptım ve teker teker temizlemesi çok uzun zaman alacak. Acaba
> database i nasıl sıfırlayabilirim. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba ?

sudo rm -rf /var/db/tekir/*

komutunun ardından

sudo pisi it tekir

komutu ile tüm veriler sıfırlanmış şekilde başlayabilirsiniz.

Bu arada Tekir'in yeni sürümü olan 1.5 [1] çıktı. Pisi paketi en kısa
zamanda depolarda yerini alacak. İsterseniz yeni sürümün paketini bekleyin
ve onu sıfırdan kurun.

[1] www.tekir.com.tr

--
Hüseyin Berberoğlu