[Pardus-kullanicilari] Araç çubuğu rengi

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 14:33:56 EET

yeni kullanıcı oluşturduğunuzda sorun devam ediyorsa ev dizini altındaki
ilgili uygulamanın ayar dosyalarını silmeniz bir şey ifade etmeyecektir.
yani ayarlarınızla ilgili bir sorun gözükmüyor. ekran kartı ayarları ile
ilgili bir sorun olabilir. bilgisayarınızı başlatırken f3 yeniden tanı
şeklinde başlatmayı dener misiniz?