[Pardus-kullanicilari] Araç çubuğu rengi

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 13:23:46 EET

Geçenlerde oğluma ppracer oyununu oynatabilmek için çözünürlük ayarları
oynadıktan sonra ekranım simsiyah kaldı.Makinayı da her açtığımda ekran
simsiyah kaldı ancak ilk açılışta açılış seçenekleri ile biraz
oynadıktan sonra düzeltebildim.

firefox,thunderbird,tasma yani tüm ekranlarımın araç çubukları beyazdan
griye döndü.

Tasmadan çok uğraştım olmadı, konsolda rm -rf ~/.* komutunu verdim
olmadı, sistemi tasmadan 2 ay öncesine çevirdim olmadı.
Bu araç çubuğu(Dosya-Düzenle-göster düğmelerinin olduğu kısım) rengini
eski haline yani beyaza döndürebilmem için ne önerirsiniz?