[Pardus-kullanicilari] Çalýþan cd yerine kurtarma cd si??

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 13:17:20 EET

2009/1/16 Doğan Yıldız <dergiyorumcu at gmail.com>

> Merhaba,
>
>    Özgürlük için forumlarında yeni fikirlerde Çalışan cd üzerinden
> kurulum yapılması gerekliği vurgulanmış bu yazıları okurken diğer
> taraftan kurulan bir cd ile pardus kurmus ve sistemi yaralanmış bir
> kullanıcının çalışan cd oldugunda yapabileceği bir takım  müdahaleler
> söz konusu ancak kurulan bir cd imajı indirildikten sonra aynı
> boyutlarda bir çalışan cd de indirmek pek cazip gelmemekte
>
>    Geliştirici ya da tecrübeli arkadaşlar bir yorum yapabilirlerse KDe
> ya grafik ortami şart olmaksizin  basit bir yapida usb ,cd ya da artık
> [...]

Merhaba, esasen kurulan CD de CTRL+ALT+F2 tuslarina basilarak konsola
dusulup sistem kurtarmak icin kullanilabilir, disk ve dosya sistemi
kontrolu, partition/bolum yapilandirmasi, grub kurulmasi vs. hepsi mumkun.

Ancak grafik ekran daha iyi olur tabii. Belki ilerde gelistiricilerimiz
Calisan ve Kurulan CD ayrimina gitmeyip ikisini birlestirebilirler, Ubuntu
ornegin bu sekilde calisan CD ile acilip, sonra sisteme kurulabiliyor.
--
Emre