[Pardus-kullanicilari] görüntü yöneticisi sorunu

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 12:50:07 EET

arkadaşlar bilgisayarı formatladım gene 2008 kurdum daha hiç bir güncelleme
yapmadım formatlamadan önce tüm güncellemeleri yapmıştım bilgisayar gene
açılmadığı için bende bilgisayarı yeniden formatladım belki düzelir diye ama
bilgisayar siyah ekranda kullanıcı adı yerine geliyor ve öylece kalıyor
konsol ekranında yani ordan bilgisayara reset atıp pardus 2008 ekranı
geldiğinde F3 ile tekrar tanı dersem bilgisayar açılıyor yoksa bilgisayar
açılmıyor f3 ile bilgisayarı açıp kullandıktan sonra bilgisayarı kapatıp
açtığımda bilgisayar gene açılmıyor.