[Pardus-kullanicilari] Ricoh Aficio Ag yazicisi(fotokopi makinesi)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Oca 2009 Per 14:53:14 EET

2009/1/15 What you get is Not what you see <wyginwys at gmail.com>

> bakabilirsiniz.

> sahid
> >
> Tum aga baktım.Supheli bir ip yok.
> benim ip ye ait bir bilgi  nmapte   gozukmuyor. Garip bir durum

> Diger

> sunucu'dan
> yaziciyi
> >
> Domain uyesi degil.

> sunucu
> yazicinin
> sistemi
> basilmasina
> >
> Bu son dediginiz ise nasil hareket etmeliyim.
> [...]

1) Konfigurasyonu bastirdiniz mi menuden?

2) Ne yaziyor yazici sunucusu olarak?

3) Windows'da nasil kurulmus bagli oldugu port ayarlarina bir bakin IP port
mu ozel bi sistemi mi var vs. Ya da en basiti bir Windows'dan paylastirip
Pardus'tan bu paylasima erisin.

3 soruya da yanit alirsam sevinirim cunku sorulara yanit vermezseniz bosuna
kurek cekmis oluyoruz.

--
Emre