[Pardus-kullanicilari] Ricoh Aficio Ag yazicisi(fotokopi makinesi)

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
15 Oca 2009 Per 12:01:38 EET

Benim de başka marka bir yazıcı için bu bilgiye ihtiyacım var. Fakat benim
ek bir bilgiye daha ihtiyacım var. Bizim makinada güvenlik kodu var ve
kullanan makinalarda bu kod kayıtlı (win makinalar). Ben bir şekilde
tanıtsam bile bu kodu nereye nasıl gireceğimi bilmiyorum...

15 Ocak 2009 PerÅŸembe 11:50 tarihinde What you get is Not what you see <