[Pardus-kullanicilari] acil yardım (konqeror çöktü)

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
14 Oca 2009 Çar 10:26:54 EET

Ercan KURU wrote On 14-01-2009 09:57:
> bu sabah bilgisayarımı açtığıma (Konqueror uygulaması çöktü ve (SIGABRT)
> sinyali gönderildi) şeklinde bir hata aldım. ayrıca masa üstündeki
> simgeler yok. konsola ulaşamıyorum ve hem masa üstünde hemde görev
> çubuğunda sağ tuşu kullanamıyorum. Dosyalarımı açabiliyorum fakat
> (application/actet-stream mime türü bulunamadı şeklinde bir uyarı alıyorum.
>

> bu hatalarını nasıl düzeltebilirim.

selamlar;

grafik ekrandan bağlanmayıp konsoldan sisteminize giriş yapın.

mv .kde .kde_yedek

komutuyla yedekleyip grafik ekrandan giriş yapmayı deneyin.

kde ile ilgili ayarlarınız sıfırlanmış olucak ama hatadan kurtulmuş
olacaksınız.

-serdar

// sonra kopete v.s. gibi uygulamaların ayarlarını, ev klasörünüzde
sakladığı dosyalarını bu yedeklediğiniz klasörden alabilirsiniz.