[Pardus-kullanicilari] dosylarım firefox ile açılıyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 22:43:30 EET

13 Ocak 2009 Salı 22:37 tarihinde Ercan KURU <ercankuru at ercankuru.com.tr>yazdı:

> media ve all için her ikisi içinde öntanımlılar tuşuna bastım hatta
> media altında ki nesnelerin uygulama tercih sırasında firefox ilk sıraya

çıkmış ben ikinci sıra ya almama rağmen sorunumu çözülmedi....

tekrar merhaba,

~/.kde3.5/share/mimelnk/application/ yoluna bir bakın orada
applicationhede.desktop gibisinden
dosyalar varsa onların bir yedeğini alıp uçurun. KDE'yi yeniden başlatmakta
fayda var.

ayrıca konsole açıp kbuildsycoca komutunu çalıştırmanız da gerekebilir...