[Pardus-kullanicilari] 88e8053 pci-e gigabit ethernet - marvell

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 19:49:58 EET

Koray Ozdemir wrote:
> Emre bey bilgi için tekrar teşekkür ederim. ayrıca böyle bir farklı
> kullanıcı da oluşturmuştum ne olur ne olmaz diye.  :)
>
> benim ethernetim ile ilgili bir fikri olan varmı acaba ?

88e8053 Pardus 2008 tarafından desteklenen bir kart ve sürücüsü
çekirdekle birlikte geliyor. Başka bir sorun olmalı.

--

Çalışmayan donanımlarınız için lütfen hata sistemine hata giriniz ve

dmesg (her koşulda)

lspci -nn (PCI bir aygıtsa)

lsusb (USB bir aygıtsa)

alsa-info (Ses sorunlarında. Çalıştırdıktan sonra ses kartı
bilgilerinizi bir siteye upload edecek ve linkini size verecek, o linki
hataya yazmanız yeterli)

komutlarının çıktılarını hataya *eklenti* olarak ekleyiniz.

http://hata.pardus.org.tr

--

Ozan Çağlayan