[Pardus-kullanicilari] 88e8053 pci-e gigabit ethernet - marvell

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 18:12:56 EET

2009/1/13 Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>

> Doruk Bey;
>
> evet haklısınız aslında, .kde nin sadece ayarları tuttuğunu sanıyordum,
> yanlış biliyormuşum. kmail gibi programları pek kullananımız yok ama daha
> dikkatli olmam gerektiğini anladım. bunun için teşekkürler.

Aslinda $HOME/.kde3.5/share/config altinda ayarlar duruyor, sadece burayi
temizlemek ya da sadece sorun cikartan uygulamanin config dosyasini ucurmak
da bir cozum.

Ayrica her sistemde 1 de yedek kullanici bulundurursaniz, kullanicilar siz
sorunu -uzaktan- cozene kadar, gecici olarak o kullaniciyla calisabilirler.

Emre