[Pardus-kullanicilari] flas disk taktýðýmda bir hata alýyorum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 12:31:19 EET

2009/1/13 Aşır Demirel <asir.demirel at gmail.com>

> bozulmus

> Root şifresinide yazdım değişen bir şey olmadı ondan sonra ne yapacağımı
> bilemedim

Ne diyor ekranda?

En garantisi, herhangi bir calisan veya kurulan CD ile acip, CTRL+F2 ile
konsol'a dusup, ordan root olarak:

fsck.ext3  -p  -f  /dev/sda4   (sda4 yerine pardus'unuzun ROOT'unun kurulu
oldugu bolumu vermelisiniz, ben ornek olarak yazdim).

Disk butunlugu kontrol edilip duzeltilecektir.

--
Emre