[Pardus-kullanicilari] Kmail Sertifika

NeoTr 01passionate at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 11:17:28 EET

Arkadaşlar merhaba kolay gelsin.
Ben Kmail'de çalışırken bilmeden-istemeden bir hata yaptım.
Araçlar menüsünde bulunan Sertifika Yöneticisine tıkladığımda,
Kleopatra isimli bir pencere gelmekte ve bu karşımıza gelen pencerede ekrana
gelen bilgileri bilmeden yada istemeden sildim. Şu anda bu pencerenin içi boş
geliyor. Ayarlar Kleopatra Programını Yapılandır dediğimde de aşağıdaki hata
mesajları gelmekte;
Backend error: gpgconf does not seem to know the entry for dirmngr/LDAP/LDAP
Server
Backend error: gpgconf does not seem to know the entry for
dirmngr/LDAP/ldaptimeout
Backend error: gpgconf does not seem to know the entry for
dirmngr/LDAP/max-replies

Yukarıdaki 3 mesaja tamam diyerek tıkladığımda pencere açılmakta ve buradan
Dizin Servisleri bölümünden, öntanımlılar düğmesine de tıkladığımda yukarıda
en son yazdığım iki hata mesajını getirmektedir.

Bu sertifikaları silmem Kmail programının çalışmasına nasıl bir etki yapar,
Be sertifikaları eski haline getirme imkanımız varsa bilgilerinize
beklemekteyim.

Saygılar, kolay gelsin.