[Pardus-kullanicilari] serial to ethernet

celal ŞAVUR savur63 at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 01:53:44 EET

2009/1/13 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> test etmek icin ornegin o portlardan "telnet" protokolu kullanan birine
> "telnet localhost port_no" ile baglanabilirsiniz ornegin telnet localhost
> 3001 gibi
>
> Qt ile telnet atmak icin sanirim QtTelnet gibi bir class da olabilir
> program yazacaksaniz.
>
> Emre

Emre bey çok teşekkürler artık hyper terminal e gerek kalmadan telnet
bağlanabiliyorum :)

birde bir şey sorcaktım . config dosyasında ki örneğe göre mesela /dev/ttyS0
seri portumu mesela sizin ip adresiniz için açabiliyorum değilmi . yani
/dev/ttyS0 yazdığım zaman sizin bilgisayara bağlı olan cihazadn  data
okuyabilecek miyim.?

yoksa yanlışmı düşünüyorum?

--
Celal ŞAVUR