[Pardus-kullanicilari] serial to ethernet

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 00:48:34 EET

2009/1/12 celal ÅžAVUR <savur63 at gmail.com>

> Emre bey yapmak istediÄŸim . Bilgisayardan birden fazla cihaza baÄŸlanmak bu
> cihazlardan belli aralıklarda data almak .Ya özetle şöyle bir şey
> istiyoırum. /dev/ttyS0  seri portuna bağlı cihaza komut verir gibi .
> uzaktaki bir cihaza sanki /ttyS0 deymiÅŸ gibi komut vermek isitiyorum . Sanal
> Seriport yani.

Celal Bey, az sonra size bir dosya gonderecegim (ser2net) ozel olarak. Bunu
kendi sistemimde derledim ama sizde de calismasi lazim pek bir gereksinimi
yok gibi.

Bu programi bir yere koyup (/usr/local/bin gibi), executable hale getirip
(chmod +x dosya_adi) sonra calistirmak gerekecek. Belki bi de config dosyasi
lazim olur. Simdi incelemekteyim, az sonra yazarim.

Emre