[Pardus-kullanicilari] Dalaman İlçe Tarım Müdürlüğü de Pardus'a göçüyor...

alibal alibalamca at gmail.com
12 Oca 2009 Pzt 20:42:31 EET

iyi bir microsoft reklamı olmuş saolun sz de burada bizimle
paylaştınız. hepimiz gidip microsoftun ne kadar hızlı ne kadar güvenli
yeni bir işletim sistemi sunduğunu öğrenmiş olduk. Şaka bir yana hiç
de şık değil. MS dan yeni işletim sistemi adıyla yeni bir ileti konusu
yapsaydınız daha az insan bakardı heralde.