[Pardus-kullanicilari] Dalaman Ýlçe Tarým Müdürlüðü de Pardus'a göçüyor...

turev turevus turevus at yahoo.com
12 Oca 2009 Pzt 17:39:22 EET

Bence artık yavaş yavaş linux u ve pardus u çevremize ve insanlara sevdirmeliyiz. genelde yumurta kapıya sıkışıncaya kadar pek birşey yapmadan son anda- kriz anında- oraya buraya koşturmayı seven bir yapımız var. söylemek istediğim şey şu, bakın windows geçenlerde XP ye desteğini kısıtlayacağını ve filanca kapasitenin üstündeki makinalara artık XP satmayacağını açıkladı. Yani artık vista alın diyor herkese. XP ye yatırım yapan bir sürü insan da o yatırımları çöpe atıp yeniden vista için yatırım yapacak. düpedüz arsızlık bu. bir sonraki adımın ne olacağı belli değil. yani iki yıl sonra elimizi kolumuzu iyice bağlayan başka bir uygulama ile gelirlerse hiç şaşmamalı. şimdiden insanlar linux a geçerlerse hem ileride kimse windows'un sıkıcı tekelinden ve zorlamalarına uymak zorunda kalmaz hem de linux daha güçleneceği için destek de artar. (yani başımız sıkışınca yakın
 civarda bizim ile aynı sorunu yaşamış başka birini bulma ihtimalimiz artar)

selamlar