[Pardus-kullanicilari] Dalaman İlçe Tarım Müdürlüğü de Pardus'a göçüyor...

Selcuk Ozkutuk eselcuk at gmail.com
12 Oca 2009 Pzt 16:26:29 EET

bende atrim bakanlıgı çalısanıyım su anda pardus kullanıyorum ama veteriner
hekimlerin ve saglik  teknisyenlerinin kullandıgı turkvet diye bir program
var bu ancak iexplorer ile çalışıyor. Bu turkvet ilk kuruldugu zamanlar koc
sistems programcılarına bundan cok bahsettim ama asp programını
lullandıkları için dinlemediler. anlatamadım. 2islemcili bir bilgisayarla
virtualbox gibi 1 program gerekiyor. ancak oyle pardus kullanabiliyorum. ama
bakanlık yeni stratejisinde java kullanarak bu merkezi programı yenilemek
istiyormuş, herhalde o zaman rahatca tum tarım teskilatina onerecilecegim.