[Pardus-kullanicilari] Dalaman Ýlçe Tarým Müdürlüðü de Pardus'a göçüyor...

turev turevus turevus at yahoo.com
12 Oca 2009 Pzt 14:20:19 EET

Bence bu çok güzel bir haber.

Tek bir tehlike var, kullanıcılar windowsdan kalan alışkanlıklarının bazılarını linuxda sürdürmeye çalışır ve zorlanırlar ise bu noktada yeniden windows a dönmeye kalkabilirler. Ya da dışardan kendilerine, ofis in bilmem hangi sürümü ile oluşturulmuş bir belge geldiğinde açamazlar ise de sıkıntı yaşanabilir. ilk aşamalarda tabi biraz sabır gerekiyor. Umarım sorun çıkmaz ve başarılı olur. Zaten Linux a ya da pardus a ısınınca insan bir daha başka şeye bakmıyor.

hayırlı olsun...