[Pardus-kullanicilari] Dalaman Ýlçe Tarým Müdürlüðü de Pardus'a göçüyor...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Oca 2009 Pzt 13:26:51 EET

2009/1/12 Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com>

> Bugün benden bilgisayarlarına bulaşan ve bütün ağlarını kullanılmaz hale
> getiren bir virüs nedeniyle yardım isteyen Dalaman İlçe Tarım Müdürlüğündeki
> arkadaşlara Pardus kullansalardı bunların olmayacağını söyledim.  Pardus'u
> duymuşlardı ama hiçbir bilgileri yoktu. Ben de elimdeki usb sabit diskten
> çalışan Pardus'umu problem yaşatan bilgisayara taktım ve sistemi başlattım.
> Tabii ki tüm donanımı sorunsuzca tanıdı. Web tabanlı çalışan merkezi bir
> sistemleri var. Hemen onu denediler. Firefox ile hiçbir sorun olmadan
> [...]

Hayirli olsun. Ancak once isterseniz 2, 3 makinede test edin bir kac hafta.
Sorun olmadigindan emin olunca gocu tamamlarsiniz.

Ayrica acil durumlar icin kullanilmak uzere bir iki windows da birakmak
gerekebilir, bir sunucuya sanal olarak kurulabilir ve gerekirse kullanicilar
Krdc ile baglanirlar.
--
Emre