[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 21:20:51 EET

Hasan Bey,
Access 2007 ile hazırlanmış bir veritabanı dosyasını "OpenOffice Database"
ile açamazsınız. Konuya çok hakim olmamak ile birlikte MS office'in 2007 ile
getirdiği dosya güvenliği ve kendi içindeki standartları, özgürlükle pek
uyuÅŸmuyor.

Elinizdeki veritabanı, karmaşık macro ve VBA kodları içermiyor ise, 2003
formatında saklayıp. OpenOffice Database programını açarak  "Varolan bir
veritabanı dosyasını aç" ("Open an existing database file") seçeneğini dener
misiniz?

Elinizdeki veritabanı dosası hakkında biraz daha ayrıntılı bilgi verirseniz
daha fazla yardımcı olabilirim.